مدرسة الشهيد مرزوقة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

العلم كالماء والهواء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lama_new
عضو ذهبي
عضو ذهبي
lama_new

اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Empty
مُساهمةموضوع: اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش   اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش I_icon_minitimeالأربعاء يناير 06, 2010 5:28 am

عايز تتكلم اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Telephone لمدة 6 ساعات اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Spiteful من غير ما تخلص ولا قرش من الرصيد ؟ اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش W00tdribble

طبعا مش هاتصدقوني اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Lac بس أعملو زي ما بقول خطوة خطوة وعلي ضمانتي اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Wink2 الرصيد مش هايخلص ولا الشركة هاتمسكو وتسحب الخط اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Rtfm ولا الجن الأزرقاتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Strumf هايعرف حاجة عن الموضوع ده (مش عارفه ايه الوش دا بس اهي حاجة لونها أزرق وخلاص )
بس إوعو تقولو إني أنا اللي عرفتكو الحركة دي لحسن يقبضو عليا اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Busted_cop وأروح أنا في الباي باي اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Wavesad اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Wavesad وأقعد أغني ظلموه اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Serenade

الخطوات: امشو واحدة واحدة معايا ومحدش يلخبط:

1- قبل أي حاجة إقفلو الموبايل عشان الدنيا ما تبوظش .
2- إفتحو الجهاز و خرجو الشريحة .
3- حطو الشريحة في كوباية تمر هندياتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Eek ((لأ بهزر أوعو حد يروح زي الأهبلاتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Crazy ويعملها))حطوها أحسن في كوباية ماء مغلي لمدة ساعة كاملةاتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Coffee عشان تموت الجراثيم اللي عليها وتعرفو تتكلمو براحتكو .
4- بعد ساعة طلعو الشريحة من الكوباية وطبعا هتكون مبلولة . اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Rain
5- عشان تنشفو الشريحة حطوها في الشمس لغاية ما تلاقو لونها بقي أسود .اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Nerves
6- مبروكاتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Yay شريحتكو اتحرقت . اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Cheer
7- إرمو الشريحة في الزبالةاتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Wavesad و روحو إتكلمو من الخط الأرضي (تليفون البيت العادي) لمدة 6 ساعات .اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Funny

وبكده تكونو اتكلمتو 6 ساعات من غير ما يخلص ولا قرش من الرصيد بتاع شريحة الموبايل.اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Thumbup اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Thumbup
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Hysterical اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Hysterical اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Hysterical يا حبكم للبلاش!!
زمانكو دلوقتي عايزين تلمو المنتدي عليااتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Nerves وتعملو فيا كده اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Chair
محمدوليد
الإدارة والإشراف العام
محمدوليد

اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش   اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش I_icon_minitimeالأربعاء يناير 06, 2010 5:39 am

اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش 744297012

شفتي جرى لي إيه من الصدمة
كنت بحسبك بتكلمي بجد
ههههههههههههههههههههههه
بارك الله فيك وفي خفة دمك

اتكلم ست ساعات من غير متدفع ولا قرش
صفحة 1 من اصل 1